מהו קואוצ'ינג
נשאלתי לא אחת, מהי המילה, שבכל מקום שומעים ומדברים עליה? קואוצ'ינג היא פשוט מילה אחרת לאימון.
בעזרת הקואוצ'ינג, עוזרים למאומן, ליצור פריצת דרך בחייו.

כל אדם מתנהל בחייו תחת כובעים שונים. כל אחד מהתפקידים, דורש ממנו מיומנות אחרת. ייתכן שבחלקם הוא מגיע להשגים יפים.  בחלקם, הוא מרגיש, שאינו ממצה את עצמו,חש כישלון, או,  תקוע במקום. הקואוצ'ינג, מלמד את האדם,שלא חייבים להסתפק בבינוניות. לא לקבל את חייו ,או את מצבו, כרע הכרחי!!! אימון יוביל אותו, להבין היכן הבעיה, יספק לו פתרונות, ויעזור לו ליצור שינוי.

לעיתים, בני האדם אינם מעזים, לחרוג "מאזור הנוחות" שלהם. הם יתלוננו,יקטרו רבות על מצבם,ויביעו אף בקול, את אי שביעות רצונם מהמצב הקיים. הסיבות בהן הם יינקבו, נמצאות לרוב מחוצה להם. הם יאשימו את המצב, את האחר, את הילדות, האשה את בעלה, והבעל את אישתו, את הממשלה, את השכן, וכן הלאה. יחד עם זאת,הם לא יעשו דבר ,שיוציאם מהמצב הנתון.
הקואוצ'ינג, ישקף להם את המציאות בה הם חיים,תוך כדי מציאת פתרונות, והתקדמות בעזרתם, לכוון היעד החדש, שאיליו בחרו להגיע...!


להבדיל מפסיכולוגיה, הקואוצ'ינג, אינו עוסק בעברו של המאומן. לאימון אישי, אין עינין בעבר. האימון מתמקד בזמן ובמצב הנתון, ועוסק, באיך מתקדמים ממנו הלאה... איך משנים את הקיים, איך יוצרים את פריצת הדרך...! לא רק  למישהו אחר קורים דברים טובים... הם יכולים לקרות גם לך...! נסה, ותיווכח.....

מיהו מאמן?
מאמן הוא אדם אשר עבר, הכשרת מאמנים מסודרת. במסגרת מוכרת. והוא בעל תעודה מתאימה, המאשרת את הכשרתו. רצוי שיהה זה אדם, בעל רגישות חברתית. תקשורת בין אישית טובה, ונסיון חיים עשיר.
כמובן שהמאמן ייבחר, על פי התרשמות המאומן, והכימיה שתיווצר בינהם. בגלל רמת החשיפה, הנוצרת בתהליך האימון, חשוב לבחור מאמן, אמין ודיסקרטי.

למי מתאים אימון אישי?
אימון אישי, קואוצ'ינג, מתאים בעצם, לכל אדם! כל אדם הרוצה להתקדם בתחום מסויים, אך אינו יודע איך ליצור פריצת דרך, איך להעז ולעשות את הצעד הראשון, יכול להעזר במאמן. כל מה שהוא צריך להצטייד בו, הוא רצון אמיתי, לעשות שינוי! עליו להיות מוכן לעשות עבודה, בעזרת המאמן.
לפעמים הוא יידרש, לצאת, "מאזור הנוחות" שלו, ולפעול בצורה שאינו מורגל בה... אין ספק, זה יישתלם!!!
 לפעמים נדמה לנו, שהגענו עד קצה היכולת. מנקודה זו קשה לנו להתרומם בעצמנו. רק בעזרת מאמן, ניתן  לעלות למדרגה הבאה, גבוה יותר....!  ב ה צ ל ח ה !!!


באיזה תחומים מטפל הקואוצ'ינג?
הקואוצ'ינג, מטפל בעצם בכל תחומי החיים. כל תחום בחיים, בו אדם שואף לעשות שינוי. תחום יחסי אנוש. זוגיות. מערכות יחסים, בין הורים לילדים. תחום העיסוק והקריירה. מערכות יחסים במקום העבודה. איך לקדם עסק מדשדש. התמודדות עם בעיות השמנה. התמודדות ילדים, בחברה, בביה"ס, במשפחה. ועוד.
כל תחום, בו אדם מרגיש, תיסכול, חוסר שביעות רצון, חוסר אונים, אי נוחות, והוא רוצה ומוכן לעשות בו שינו. כל אלו, התשובה עבורם היא,  קואוצ'ינג (אימון אישי).
קואוצ'ינג מתאים, לכל הגילאים. ילדים יכולים לעבוד עם מאמן, מגיל בו הם יכולים לשתף פעולה.


האם ניתן להתאמן בקבוצה?
כן. קואוצ'ינג, ניתן לעשות גם בקבוצה. כמובן, כאשר מדובר בקבוצה, האימון לא יהיה אישי.  משום צינעת הפרט, לא ניתן יהיה להכנס לעומק בענינו של אדם כזה, או אחר. יחד עם זאת, בהחלט ניתן ללמוד בקבוצה, ולרכוש כלים, להתמודדות, עם מצבים שונים בחיים. מדובר בכלים מיוחדים, כאלה שיאפשרו לכל אחד בנפרד, זוית ראייה חדשה, ומעצימה לחייו.


פרטים על פעילויות